Wrocław 08/2018


Hey! Jak mijają wam wakacje? U mnie w lipcu królowała praca jednak ostatnio wybrałam się na dwa tygodnie do mojego ukochanego Wrocławia. 

Pierwszy tydzień był bardzo chillout'owy za to w drugim działo się. Przez 4 dni byłam na makijażu bądź fryzurze i szybkiej sesji. Nie udało mi się jednak zrobić wszystkiego czego chciałam ze względu na obijanie się w pierwszym tygodniu ale hey! Każdemu się należy!
Teraz czeka mnie nauka włoskiego i lecimy! Tak, gdy Wy będziecie się szykować na pierwszy dzień szkoły ja będę na lotnisku czekać na samolot. Do wszystkich tych co narzekają na brak postów: niestety znów ich nie będzie przez miesiąc ale zapraszam na mojego Instagram'a gdzie będą pojawiać się zdjęcia i relacje na story! Po przylocie możecie oczekiwać wielu postów, filmików, zdjęć... wszystkiego!
Niżej wstawiam wam zdjęcia z sesji. Mam nadzieję, że spodobają się wam! xo
















Które zdjęcia podobają wam się najbardziej? 

luxjulia

1 komentarz:

Z całego serca dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację ❤
Spam, obraźliwe i chamskie komentarze nie są tolerowane.

SUBSCRIBE